網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年8月30日 星期三

陸漢洋得把口?苟芸慧結婚得個「等」字 __,漢洋,陸漢洋,苟芸慧,

陸漢洋講過話攞咗冠軍後會結婚,但係聽苟姑娘講,男友好似未履行承諾喎!藝人苟芸慧(苟姑娘)以通花連身裙出席活動,低調性感,問到一身打扮是否要先讓賽車手男 ...


陸漢洋講過話攞咗冠軍後會結婚,但係聽苟姑娘講,男友好似未履行承諾喎!


藝人苟芸慧(苟姑娘)以通花連身裙出席活動,低調性感,問到一身打扮是否要先讓賽車手男友陸漢洋過目?她坦言:「佢有睇過,都要尊重呀嘛,費事佢呷醋,不過佢ok,佢呢方面好大方,佢覺得女友靚佢都有面,就好似佢賽車攞獎,我會以佢為榮。(到時結婚嘅婚紗會唔會好性感?)我會揀保守啲,我自己比較傳統,工作先着得性感啲。」

講到早前陸漢洋在賽車比賽中奪冠,之前對方曾揚言贏獎就會結婚,問到何時履行承諾?苟姑娘笑言:「佢一直有比賽,希望佢繼續攞獎。(咁幾時結婚?)大家都好關心,但呢一刻未有決定幾時行下一步。(即係開空頭支票?)呢個你哋要話佢。(張支票等你填?)等我填?我好大壓力喎!主要係要夾時間,佢有個夢想係想喺更大型嘅國際賽事攞冠軍,而我亦都想喺工作有多啲成就先。」

-------------------

東網已全面支援360影片及相片,讓你全方位睇盡新聞大事,恍如置身現場,立即登入東網360網頁: http://on.cc/360/

如仍未更新東網App,請按此連結收睇360影片: https://goo.gl/zvuVd8


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!