網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年8月30日 星期三

Heidi自認單身難忘收甜蜜macaron __,Heidi,李靜儀,

Heidi自認單身難忘收甜蜜macaron

Heidi自認單身難忘收甜蜜macaronSuperGirls五女顏值高,被捧為「宅男女神」,音樂人陳考威卻不識冧Yanny,換來女友黑面對待,認真不 ...


Super Girls五女顏值高,被捧為「宅男女神」,音樂人陳考威卻不識冧Yanny,換來女友黑面對待,認真不醒目!至於Yanny的死敵Heidi聲稱目前是單身,被問到收過最冧的禮物,Heidi說:「收到男仔親手整嘅macaron,因為好花時間同心思。」隊長Aka則最欣賞男生親手做的禮物,她說:「我收到親手整嘅皮鎖匙包、macaron同蛋糕,真係幾冧。」

剛與夏雨兒子黃奕晨拍拖的Cheronna收過最冧的禮物是耳筒機,她笑說:「因為係我最鍾意嘅嘢。」Yanny的好姊妹Jessica記得有年生日,因為要工作,對方送她到工作地點:「當時我諗生日蛋糕都冇,個人咁嘅,原來佢送我去做嘢後,即刻跑返去我屋企,偷偷將一隻手鈪收埋喺我張床度,等我返到屋企見到呢個驚喜。」






鍾意就快D Share啦!