掃呢頁CODE去手機

2017年9月13日 星期三

老作拍AV!G奶麥紫莉打格鬥唔怕爆胸 __,麥紫莉,

麥紫莉話佢去早前揚言去拍AV,只係宣傳橋段。擁有GCup上圍嘅𡃁模麥紫莉(Chili),承認早前話去日本拍AV只係放流料,係佢同前經理人公司炮製出嚟嘅 ...


麥紫莉話佢去早前揚言去拍AV,只係宣傳橋段。


擁有G Cup上圍嘅𡃁模麥紫莉(Chili),承認早前話去日本拍AV只係放流料,係佢同前經理人公司炮製出嚟嘅宣傳橋段,真係呃鬼食豆腐喎!Chili今日出席ViuTV嘅「G-1格鬥會 II」活動,被問番呢件事,講到佢畀人話係大話精?佢話:「做得呢樣嘢就預咗。(你唔介意?)冇得介意,其實自己預咗之後會有更多負面評價,有更加多難聽嘅說話,冇得驚。(呢件事阻你搵錢路向?)依家努力補救番,挽救唔好嘅形象。」

回復自由身

至於係咪同經理人已經完咗合約?Chili話:「係,我係自由身,今次係自己同ViuTV簽約。(簽新公司?)睇吓有冇公司搵我,唔排除簽。(睇錢為重?)錢係重要,係我需要,但要睇公司畀到咩我。(如果新公司想你繼續性感示人?)冇諗過,想畀大家睇到我另一面,唔止性感,我有其他賣點,好似今次咁親身上台比賽,唔係個個女仔敢。」佢又話參加呢次G-1格鬥會係想挑戰自己:「未接觸過呢項運動,唔想畀人覺得我靠性感路線,自己講實力嘅。(驚畀人集中打胸部?)唔驚,我已經學拳個幾月。」佢仲話唔驚受傷,亦唔驚畀人打到毀容。

被麥家琪婉拒合照

講到今次格鬥會會去到日本拍攝,佢之前又講過去日本拍AV,驚唔驚畀人噓?佢就話唔驚:「香港已經咁多人講啦,去到日本仲咁樣畀人話嘅話,我已習慣,所以唔怕。」同場嘅藝人麥家琪被邀同Chili合照時,就以補妝為由行開,似係婉拒合照,問Chili認唔認識對方?佢話有睇過麥家琪嘅戲,講到今次比賽佢最後生,麥家琪最年長,Chili就話會公平比賽,體力唔關年紀事。

-------------------------------

東網已全面支援360影片及相片,讓你全方位睇盡新聞大事,恍如置身現場,立即登入東網360網頁: http://on.cc/360/

如仍未更新東網App,請按此連結收睇360影片:https://goo.gl/1nsUJe


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!