掃呢頁CODE去手機

2017年9月13日 星期三

做過大律師 林作一眼就知麥紫莉講大話 __,林作,麥紫莉,

林作話一早觀察到佢造假味濃!一早「洞悉先機」於社交網踢爆麥紫莉去日本拍AV屬流料的林作,對於麥紫莉「跪地」認大話精,老作去日本拍AV一事,直言:「過分 ...


林作話一早觀察到佢造假味濃!


一早「洞悉先機」於社交網踢爆麥紫莉去日本拍AV屬流料的林作,對於麥紫莉「跪地」認大話精,老作去日本拍AV一事,直言:「過分!」並揚言對方的戲「太屎」,因為麥紫莉曾經上過佢主持嘅ViuTV節目《晚吹-KOKOL》,林作話當晚觀察過麥紫莉,做過大律師嘅佢,一眼就知道麥紫莉講大話,林作謂:「我觀察咗成日,做過大律師係有少少經驗去判斷一個人是否可信嘅!我由頭到尾都有強烈感覺係『造假』!」問林作究竟麥紫莉邊Part戲最假,令佢一眼睇出?林作表示:「你哋問佢幾時出發去日本拍AV,佢嗰啲答案全部都係好籠統模糊,呢個係好典型講緊大話嘅模式,同埋佢特別自己註明『如果我唔去嘅話,我估香港人唔會放過我』呢句,簡直就係畫蛇添足!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!