網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年9月6日 星期三

陳嘉寶賴慰玲夾都冇咁啱撞日入紙結婚 __,陳嘉寶,賴慰玲,

陳嘉寶(左)和賴慰玲戲裏戲外都是好朋友,兩人即將升呢人妻,展開人生新階段!
陳嘉寶賴慰玲夾都冇咁啱撞日入紙結婚藝人賴慰玲(Winki)和陳嘉寶(Anjaylia)情同姊妹,想不到連結婚都默契十足!兩人被揭同於上月28日入紙申請 ...


陳嘉寶賴慰玲夾都冇咁啱撞日入紙結婚

藝人賴慰玲(Winki)和陳嘉寶(Anjaylia)情同姊妹,想不到連結婚都默契十足!兩人被揭同於上月28日入紙申請結婚,懷孕7個月的Winki將與舞台劇演員梁子峰奉子成婚,Anjaylia則嫁給初戀情人黃頌祈。兩女笑言冇夾過,證明她們超有緣分,Anjaylia直言要為此約食飯慶祝一番!

現年31歲的藝人賴慰玲今年7月趁生日在社交網宣布懷孕5個月,另一半是拍拖5年的舞台劇演員梁子峰。為趕及在小生命出世前結婚,兩人已秘密於上月28日入紙申請註冊!至於曾與Winki合作劇集《殭》、現年27歲的陳嘉寶將於11月25日舉行婚禮,嫁給任職滑水教練的初戀情人黃頌祈。無獨有偶,Anjaylia亦在上月28日入紙,兩女戲內戲外都是好友,連入紙結婚都揀埋同一日,果然心有靈犀!

陳嘉寶(左起)、陳瀅和賴慰玲近日相約飯敍,更賣萌單眼伸脷。
  • 陳嘉寶(左起)、陳瀅和賴慰玲近日相約飯敍,更賣萌單眼伸脷。

Winki簡單食餐飯

兩位準新娘接受本報訪問,均笑言不知道對方入紙日期,Anjaylia說:「我都係啱啱先知咋!證明我哋好有緣分!會為呢件事食飯慶祝吓!咁佢都好Ready結婚我又籌備中,大家都係咁上下時間,但真係估唔到會撞埋同一日!」其實Winki曾於上月16日上載跟Anjaylia飯敍的照片,兩女必定有分享生活軼事,卻似乎沒有提到入紙日期,而上月28日Anjaylia在網上表示正拍攝廣告,可能入紙一事交由別人負責。

Winki受訪時就表示早已打算今年內結婚,懷孕後更想雙喜臨門,但婚禮會低調進行:「有埋BB就一於雙喜臨門,註埋冊咁,依家BB七個月,所以婚禮唔會太過鋪張,會係簡單同屋企人食餐飯。(佗BB辛苦?)唔會,反而好舒服,主要都係散吓步,變咗多啲時間搞結婚嘅嘢。」

Anjaylia未諗生仔

至於Anjaylia笑言婚禮都交由婚禮統籌人員安排:「佢哋話差唔多時間入紙,我哋就跟住個時間表做,聽晒佢哋話。(婚禮籌備成點?)其實我同男友都冇咩所謂,都係睇住啲選擇題去揀,婚禮統籌人員都笑我哋咩都唔知。(心情點?)仲有兩個幾月,未感受到緊張。(拍完劇集《誇世代》,係咪開始放假準備婚禮?)都唔係呀!仲有出Trip拍廣告,會繼續工作,可能結完婚第一日就做嘢。」講到Winki將做媽咪,問到Anjaylia的生育計劃,她說:「始終有一日會生嘅,但依家搞好結婚先,未諗呀!順其自然」

文:影視組






鍾意就快D Share啦!