網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年9月6日 星期三

講定先!岑杏賢話有拖拍都唔同袁偉豪講 __,袁偉豪,岑杏賢,

岑杏賢話佢就算有拖拍都唔會同袁偉豪講。藝人岑杏賢(Jennifer)出席「香港鐘表展」國際名錶萃薈交流晚宴,以低胸裝現身的她表示沒有儲錶習慣,但在英國 ...


岑杏賢話佢就算有拖拍都唔會同袁偉豪講。


藝人岑杏賢(Jennifer)出席「香港鐘表展」國際名錶萃薈交流晚宴,以低胸裝現身的她表示沒有儲錶習慣,但在英國第一份工作就是幫人維修手錶。她表示近日同朱千雪在big big channel有一個直播節目叫《心理急救室》:「工作量就多少少,但都會大家分時間去做。另外自己又幫人心理輔導,想用輕鬆方式紓緩人哋壓力。」

衷心祝福袁偉豪

提到舊愛袁偉豪現時有拍拖,問Jennifer心情怎樣?她說:「戥佢開心,我哋私底下有短訊,最緊要搵到適合嘅人。(咁你搵到對象未?)我都有識多咗朋友,對我做心理輔導有幫助,需要我幫手都覺得係開心事同有意義。(搵到啱未?)暫時仲未出現,但每一個認識都有機會,相處適合會自然啲。(對於舊愛搵到另一半有冇心噏)冇,我哋分咗手佢有權搵另一個,衷心祝福佢,戥佢開心多過心嗡。」

感情事自己處理

對於袁偉豪早前的祝福,Jennifer說:「多謝佢關心,多咗個朋友用另一個方式愛我,再見亦是朋友。(拍拖會唔會同佢講?)未必會,留番自己處理,因為怕煩到人。(佢有女友所以唔方便?)佢唔方便你都問番人。(千雪有拖拍會唔會叫佢介紹?)愛情交番畀自己處理最好,自己最了解。(急唔急?)唔急,屋企人都冇催,我又享受單身同工作,順其自然等佢自己發生好啲。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!