網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年9月9日 星期六

何依婷黃瑋琦爭仔 望與黃宗澤圓夢 __,何依婷,黃瑋琦,黃宗澤,

何依婷(左)與黃瑋琦(右)原來都好喜歡黃宗澤。應屆港姐亞軍何依婷、季軍黃瑋琦及「bigbigchannel最受歡迎香港小姐」張寶欣接受東網專訪,何依婷 ...


何依婷(左)與黃瑋琦(右)原來都好喜歡黃宗澤。


應屆港姐亞軍何依婷、季軍黃瑋琦及「big big channel最受歡迎香港小姐」張寶欣接受東網專訪,何依婷與黃瑋琦除了小時候夢想選港姐外,原來偶像亦同樣是無綫當家小生黃宗澤,希望有機會合作拍劇,黃瑋琦笑說:「佢好靚仔,細細個睇好多佢主演嘅電視劇。」

而何依婷則鍾情黃宗澤主演的《我的野蠻奶奶》,也希望自己拍古裝劇,小時候會用筆插在頭髮上扮髮髻。

本身在會計師樓工作的何依婷,被問放棄穩定工作加入娛圈可有後悔?她說:「之前都有諗值唔值,但喺決賽台上就覺得好值得,細個已經想選港姐,做人要有夢想。」

張寶欣想同家姐合作

至於在美國出世長大的黃瑋琦隻身來港選美勇氣可嘉,她笑說:「第一個月嚟到香港好唔慣,唔識搭地鐵,自己中文唔好又表達唔到,都係慢慢學。」

口才普通的張寶欣坦言反而想向難度挑戰,希望練好口才擔任司儀和主持工作,加入無綫最想與姐姐張寶兒合作。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!