網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年9月23日 星期六

莊思敏:試過財困 莊思敏戴口罩檔手袋名錶 __,莊思敏,

今日套衫堅係貼身。藝人莊思敏(Jacquelin)為財務公司拍攝廣告,由於衣着大緊,出現爆衫情況。她接受訪問時坦言連早餐都不敢食:「貼身衫仲難着過性感 ...


今日套衫堅係貼身。


藝人莊思敏(Jacquelin)為財務公司拍攝廣告,由於衣着大緊,出現爆衫情況。她接受訪問時坦言連早餐都不敢食:「貼身衫仲難着過性感衫,性感衫貼膠紙係驚會走光啫。但咁貼身啲肉無處可逃,會好易爆。雖然唔係泳衣,但有泳衣嘅效果。」

Jacquelin又表示非常滿意今次代言酬勞,更自爆因曾借錢給好友,對方最後走數而損失六位數字,她笑謂是因財失義:「少啲見面。」她又稱曾經試過財困,但不會回家問家人攞錢:「我賣晒名牌手袋同名錶,戴住口罩去檔舖,都過到日子。(唔搵人代勞?)朋友問咩事未仲尷尬。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!