網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年9月14日 星期四

愛之都朝聖!周秀娜摸茱麗葉個胸求姻緣 __,周秀娜,

加油啦!藝人周秀娜早前應品牌邀請到意大利維羅納(Verona)出席活動,一場來到意大利,周秀娜把握機會往朝聖,但她並非只顧shopping,原來是朝聖 ...


加油藝人周秀娜早前應品牌邀請到意大利維羅納(Verona)出席活動,一場來到意大利,周秀娜把握機會往朝聖,但她並非只顧shopping,原來是朝聖 ...


加油


藝人周秀娜早前應品牌邀請到意大利維羅納(Verona)出席活動,一場來到意大利,周秀娜把握機會往朝聖,但她並非只顧shopping,原來是朝聖茱麗葉銅像求姻緣!

買個胸做手信

電影廣告路路暢通,一直專注事業的她,惟愛情處空白,當獲知莎士比亞筆下的《羅蜜歐與茱麗葉》便是以此舊城作為創作背景,故來到這個愛之都,便趁空檔去求姻緣,她說:「Verona係一個好有文化氣息嘅地方,尤其係茱麗葉嘅露台,因為之前睇咗部戲,一路好想去嗰度,嗰度有個茱麗葉銅像,今次專登去摸銅像個胸,因為傳說話摸咗會帶來好運,我都買咗一個茱麗葉個胸做手信,買嚟紀念吓,嗰度仲有好多心心鎖,好多有情人會寫低條子同標纖掛喺牆上,希望下次嘅手信唔係只帶嚟好運,希望可以扣到自己嘅愛情鎖!」

有外國人抄牌

身在異地的周秀娜,亦甚有異性緣,更惹來不少狂鋒浪蝶,她說:「嚟到咁靚嘅地方,我哋四處行影咗好多靚相,有外籍人士問我名又想攞電話,最終我都係好禮貌咁影咗張相。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!