網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年9月14日 星期四

男友塞紙巾入手袋 蔡卓妍讚好體貼 __,蔡卓妍,阿Sa,

阿Sa講起男友就笑得好甜。歌手蔡卓妍(阿Sa)與師弟楊天宇出席主題樂園的鬼屋活動,帶上魔鬼牛角頭飾襯熱褲騷長腿的阿Sa笑說:「好後悔冇認真去打扮,搞到 ...


阿Sa講起男友就笑得好甜。


歌手蔡卓妍(阿Sa)與師弟楊天宇出席主題樂園的鬼屋活動,帶上魔鬼牛角頭飾襯熱褲騷長腿的阿Sa笑說:「好後悔冇認真去打扮,搞到好似好Hea。」並透露兩年前曾孖好姊妹容祖兒入場感受鬼屋氣氛。

問到今年會否相約麻雀館太子爺男友石恆聰入鬼屋玩?阿Sa說:「睇下有冇時間。(佢好細膽?)還好啦。」記者笑指她可趁機扮驚?阿Sa笑說:「搞啲咁嘅嘢?唔好(得閒要咋吓嬌?) 我驚我忍唔住嘔或者佢都忍唔住嘔。」 她否認與男友同居,她說:「我有自己屋企,唔好八卦啦,冇人想知,私人事唔想講太多,呢家樣樣都好。」

對於祖兒日前爆她去杜拜工作不時與男友開視頻,阿Sa坦言有睇報道說:「久唔久視頻啫。(仲話你男友放紙巾入你袋?)有時我都想女仔啲。(佢都好體貼?)都幾㗎。」問到9歲香港「小巨肺」譚芷昀在美國才藝真人騷《全美一叮》被淘汰,阿Sa說:「已經好勁,比賽一定有贏有輸,參加得預咗有輸嘅機會,盡咗力已經OK,至少好多人睇過佢演出同唱歌。」

而楊天宇透露曾帶女友玩鬼屋,他說:「我行頭,會拖住佢隻手。(有冇試過畀女仔趁機攬住?)少不免,不過出到鬼屋會推開佢。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!