網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年9月14日 星期四

吳光正「愛屋及烏」 [壹週刊 - 1436 - 財經] __,M1,

山頂紅莓閣一期由九倉及怡和共同持有,昔日多大班及銀行家居住。中環人語吳光正「愛屋及烏」與吳光正女兒吳宗恩結婚五年的英籍律師馬健能(JohnPaulMc ...






山頂紅莓閣一期由九倉及怡和共同持有,昔日多大班及銀行家居住。

中環人語

吳光正「愛屋及烏」

與吳光正女兒吳宗恩結婚五年的英籍律師馬健能( John Paul McLellan),本來住山頂白加道五十一號一個細單位,去年搬到山頂紅莓閣大屋居住,呢個山頂富貴屋苑是九倉及怡和旗下物業,睇嚟外父吳光正都好「睇」呢個女婿,且將包 Sir愛婿風範傳承下一代。

觀乎吳光正七三年與船王包玉剛次女包陪容結婚,七五年才正式成為包 Sir旗下環球航運董事,貴為船王女婿,都要有個見得人蝸牛殼,當時已婚的吳光正報住寶珊道碧苑單位,物業屬「襟兄」蘇海文名下,並由外父環球航運承造按揭,可見在包 Sir支持下,姊妹以及襟兄弟都手足情深,互相支持,後來包陪容以一百一十萬元購入半山嘉慧園後,兩夫婦正式在那兒築愛巢;睇住屋的安排,當年外父包 Sir當正吳光正係「半邊仔」,到今日吳光正同樣安排女婿——馬健能進駐九倉旗下山頂大宅,呢啲實際地「愛屋及烏」。





吳光正夫婦育有一子一女,女兒吳宗恩(右一)現為連卡佛行政總裁。





馬健能與吳宗恩在英國舉行婚禮。





馬健能○四年以一千三百多萬購入白加道 51號一個單位。

收股票好過出糧





騰訊主席馬化騰上週減持套現$6.45億,但股價依然堅挺。

喺騰訊打工,不求加人工之幅度,只求有 share options,多年來騰訊除向董事授出認股權外,集團僱員都有份,分別在去年三月及七月向僱員授出共八百萬股認股權,一批行使價只是$158,另一批是$174,短短一年多,騰訊股價升一倍有多,最和味係兩批貨今年三月及七月已可行使,獲得呢批認股權嘅員工發達速度最快,真係收股票好過出糧。

中環寸嘴 高官千祈咪傲慢與偏見

工廈大王楊耀松長子,八十年代往北美洲開山劈石,做一帶一路先頭部隊,自比為星仔變星爺前冇人懂欣賞其無厘頭文化,廿年後終於領略當中奧妙,與粉絲分享在北美洲各路人士交手經歷,絕不老點。

上個禮拜去灣仔新開張龍門棧踩場,一去到撞到揸弗人 Alan Tam,唏,真係同佢熟到唔熟,之前喺四季酒店後來去大官廳,佢話:「千祈唔好寫,我哋生意做唔切!」哈哈,真係寫食經咁耐差啲俾佢拋到,話間嘢初初幾個老細搞,後來變咗十幾個老細,晚晚爆場,八月都冇放過假喎!

上期承蒙網上讀者 N C Trophy賜教,叫我 be gentle,香港個摩天輪唔好叫「死眼」,可以叫「 sea eye」,呢位讀者英文及中文修為都好過我,係好就要話好嘛!

幾個月前,班官為擴建迪士尼申請撥款五十幾億,又話不能以商業角度睇,係旅遊基建,家陣個摩天輪又唔聽佢咁講?上個禮拜迪士尼 CEO預告全年業績會令人失望,股價跌 5%,而家香港政府俾埋錢幫迪士尼逃出困境就真,正式 mickey mouse production,使鬼咁大投資咩,懇請啲官不要懶到出汁,度多幾項旅遊基建仲實際!代表政府新委任入去迪士尼個 board啲高官,希望唔好俾美國公司睇低,不過我對佢哋用英文表達程度有保留,去唐人街學多幾年英文先嚟,千祈咪上演「傲慢與偏見」先得!

見到前塵會長出晒嚟,迷信褪色招牌,青少年點信服?

唔知道什麼是 up& coming,睇攤路先考你功夫!





楊國佳:呢個法國「冰菜」,上菜時用乾冰鎮住,搞到好似騰雲駕霧!

呂志和先聲奪人

強颱風「天鴿」仍有餘波,閱讀銀娛主席呂志和發出的信,果然好似《愛心滿東華》司儀讀出善長銀碼咁,有「先聲奪人」之效果,呂志和或其文膽寫道:「在如此挑戰的時刻,我宣布捐助澳門幣六千萬元,銀娛基金會及呂氏家族各三千萬元。」這樣說法,小宗誤以為總數捐一億二千萬,其公關焦急來電澄清,原來意指總數為六千萬,當中銀娛基金會及呂氏家族各佔三千萬而已;其實即使捐一億二,人稱「和哥」的呂志和都綽綽有餘,又何須怕出頭呢?有東華前總理告知,八一年仍在做建材揼石仔生意的呂志和好努力咁登上東華三院主席,後來貴為新賭王後,每逢東華捐款都非常之豪氣表明「有大 project先好叫我捐」。今時今日,每年頒呂志和獎予國際知名學者或機構,每個獎金兩千萬港元,澳門有乜需要,和哥隨時「加碼」都得。





呂志和學得邵逸夫咁設立「呂志和獎」,下個月底又舉行頒獎禮。





到澳門搞賭業後,呂志和身家暴漲,成為不少慈善機構之目標。





呂志和賑災之公開信。


鍾意就快D Share啦!