網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年9月20日 星期三

黃奕晨:撬Cheronna牆腳?羅伊婷送外賣冧夏雨仔 __,黃奕,夏雨,羅伊婷,

黃奕晨同女友Cheronna公開戀情之後各有各忙。藝人夏雨仔仔黃奕晨(Dixon)與SuperGirls成員Cheronna公開戀情後,兩人拍拖兩個月 ...


黃奕晨同女友Cheronna公開戀情之後各有各忙。


藝人夏雨仔仔黃奕晨(Dixon)與Super Girls成員Cheronna公開戀情後,兩人拍拖兩個月來都各有各忙。日前Dixon和歌手李拾壹在在尖沙咀拍攝ViuTV劇集《未來還未來》,Dixon現場與工作人員關係甚佳,沿途有講有笑,不過奇怪的是,當日沒有場口,在選美節目《D.n.A美選》中,以21吋蛇腰撼低36F豪乳鄧月平成的冠軍得主羅伊婷(Daisy)突然出現,令現場工作人員大感奇怪。

坐埋一邊食

原來身穿露臍裝的Daisy是專程送外賣,見兩位抽住大膠袋的她,請全場工作人員食雪糕解暑,唯獨請Dixon食獨一無二的雞蛋仔和夾餅,其後「雙D」懶理其他工作人員,兩人坐埋一邊又食又玩,見兩人一邊食雞蛋仔一邊齊睇電話,Daisy又不停放電,一時輕托香腮,一時做出可愛動作,Dixon就好受落,全程笑騎騎照單全收。

互相探班

當兩人被發現「獨食」雞蛋仔,Daisy表現相當驚訝,表情呆一呆,再擠出老尷笑容及揮手,而Dixon也禮貌地打招呼。問兩人是否拍劇中?Dixon即說:「我係。」Daisy再答:「我唔係,不過咁啱係附近嚟探班。」Dixon再補充:「我哋拍劇就冇乜見,所以成日都互相去其他三個主角場口度探班打打氣。」再問Daisy送外賣好Sweet?Dixon說:「我哋拍劇就冇乜見,所以成日都互相去其他三個主角場口度探班打打氣!(怕唔怕女友Cheronna呷醋?)唔會我平時都會同佢報告行蹤,何況今日開工之嘛,冇特別啊!」愈解釋愈緊張的他要用劇本撥涼降溫。

Daisy似呷醋

問到為何只得Dixon有得食雞蛋仔?Daisy咿咿哦哦:「因為…」Dixon自爆:「佢頭先Message我。」Daisy聞言緊張到抺面又整帽再笑罵:「麻煩友。」Dixon說:「佢知我唔係乜都食。」Daisy和應:「佢唔係乜都擺入口㗎。」Dixon又話不怕女友Cheronna呷醋,因為他常向女友匯報行程,但Daisy似有醋意,指Dixon不似會向女友報行蹤的人。Daisy又指Dixon「唔係佢杯茶」,亦唔怕Cheronna嬲:「我都有請其他人食嘢㗎。」

Cheronna圍護男友

現身在外地的Cheronna被問到男友食Daisy外賣,她說:「咁多朋友請佢食嘢,佢會唔會變肥仔㗎?佢應該有畀番錢Daisy嘅。」她圍護男友,指他「好似」提及此事,知男友和Daisy等拍劇中。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!