網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年10月14日 星期六

【月花60萬人仔】李湘為王詩齡搞8歲夢幻生日會 大陸網民:太奢侈了 __,王詩齡,中國,大陸,

大陸導演王岳倫同主播李湘嘅大女王詩齡因為拍真人騷《爸爸去哪兒》而爆紅,嗰陣有唔少電影都搵佢演出,連周潤發同張家輝嗰套《賭城風雲2》都搵佢演出!不過人紅 ...


大陸導演王岳倫同主播李湘嘅大女王詩齡因為拍真人騷《爸爸去哪兒》而爆紅,嗰陣有唔少電影都搵佢演出,連周潤發同張家輝嗰套《賭城風雲2》都搵佢演出!

不過人紅自然多是非,除咗有人批評王詩齡嘅身型太圓潤外,最多人批評係李湘嘅教女方法。曾經有大陸傳媒話李湘喺一個訪問入面,自爆一家三口每個月支出大約60幾萬人仔,剩係喺飲食方面已經用咗7萬,食嘅最好,用嘅又係最好,連玩嘅又係最好,甚至佢又經常將王詩齡打扮成個貴婦,令到佢失去童真,結果梗係俾人炮轟!

唔經唔覺,王詩齡今年已經8歲,李湘今日喺微博貼咗相,原來佢哋為囡囡搞咗個盛大嘅party,場地佈置得好夢幻,以粉紅色做主題,掛咗好多氣球,枱上仲擺咗好多一束束嘅大型花球同蠟燭咁,李湘為搵人整咗幾個三層高嘅粉紅色翻糖蛋糕,佢嘅爺爺仲一如往年,送咗一張親手畫嘅自畫像俾佢!

壽星女王詩齡著咗條粉紅色嘅長裙,十足十足一個公主一樣,真係好鬼貴氣,李湘留言話:「親愛的寶貝又長大了一歲!你已經是8歲的小姑娘了,爸爸媽媽祝福你,永遠是最幸福最快樂的天使!永遠愛你!」爹哋王岳倫亦留言話:「永遠愛你!」雖然有唔少網民祝王詩齡生日快樂,但係都有人話:「太奢侈了!」

(微博圖片) 李湘喺微博貼為囡囡慶祝生日嘅相!(微博圖片) (微博圖片)
(微博圖片) 睇落又真係幾貴氣!(微博圖片) (微博圖片)
佈置咁奢華,難怪會俾人話!(微博圖片) (微博圖片)

鍾意就快D Share啦!