網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年10月14日 星期六

遊日零艷遇 邵珮詩最愛浴室唱歌 __,邵珮詩,

邵珮詩之前同屋企人去咗日本玩,不過佢就話冇艷遇。藝人邵珮詩(Veronica)於尖沙咀出席bigbigchannel節目《bigbigvoice大大聲 ...


邵珮詩之前同屋企人去咗日本玩,不過佢就話冇艷遇。


藝人邵珮詩(Veronica)於尖沙咀出席big big channel節目《big big voice大大聲》發布會,即場示範捽碟。她透露今次是第三次玩捽碟:「我記得第一次我乜都唔識,我用手指捽,捽到我啲gel甲都甩咗。係幾好玩,我自己都冇諗住可以玩到。」她又謂之前有學打鼓,希望有機會演出。她又謂平時有唱開英文歌,更笑話喜歡沖涼時在浴室自己唱歌。

教媽咪打機

之後,邵珮詩又透露曾於big big channel直播同媽咪煮嘢食同教媽咪打機:「佢都叻,我都OK。」提到她早前到日本旅行,Veronica表示今次與家人同行:「因為我識日文,或者會喺big big channel教人。當地好多人都話我講得好,但係主要係老人家冇靚仔讚我,可能我打扮似日本妹多啲就會有男仔同我傾偈。」

----------------------------

東網已全面支援360影片及相片,讓你全方位睇盡新聞大事,恍如置身現場,立即登入東網360網頁: http://on.cc/360/

如仍未更新東網App,請按此連結收睇360影片: https://goo.gl/hq2njh


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!