網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年10月4日 星期三

【add即時.尚】女首富甘比掃完恒大 着Chanel冬裝巨肚嘆月餅  __,甘比,

「大劉」劉鑾雄太太甘比,今年升格成為香港女首富,近月繼續身家狂升,華置今日公告透露,甘比及華置在8月底開始增持恒大(3333),短短一個月買多6500 ...


「大劉」劉鑾雄太太甘比,今年升格成為香港女首富,近月繼續身家狂升,華置今日公告透露,甘比及華置在8月底開始增持恒大(3333),短短一個月買多6500萬股,現時劉太甘比持有1億股恒大,照恒大今日狂升8.8%計,升到近30億元,帳面已賺了三億多,認真利害。

甘比開心懷上了第三胎,陀B粗身大細,她依然如常出入湊仔女返學。明天中秋節,今日她難得post了正面相,著了牛仔褸坐在花園嘆月餅,祝好友們中秋節快樂。

大肚甘比看來精神好好,而她的圓渾巨肚亦非常大,牛仔褸來自Chanel的2017初秋系列,四袋披邊設計,背後有pop味的Gabrielle Coco字樣,濶身直上直落的cutting,相當岩做大肚褸。









陀B甘比今日難得po相賀中秋,花園更掛了金魚燈籠。 Chanel 2017初秋牛仔褸 $28,700


之前著過 $6,800 Chanel 初秋Tee。 甘比因老公大劉緣故,成為香港女首富,近月更狂掃恒大,身家爆漲。

鍾意就快D Share啦!