掃呢頁CODE去手機

2017年10月11日 星期三

滕麗名聞大肚即嗌人扶住 江美儀:冇咗? __,江美儀,滕麗名,

滕麗名早前肚凸凸出巡,佢就即刻笑言:「你哋仲唔快啲扶住我?」藝員滕麗名、麥長青(麥包)與江美儀到東涌為節目《街市遊樂團》拍攝,三人齊齊玩轉街市,麥包更 ...


滕麗名早前肚凸凸出巡,佢就即刻笑言:「你哋仲唔快啲扶住我?」


藝員滕麗名、麥長青(麥包)與江美儀到東涌為節目《街市遊樂團》拍攝,三人齊齊玩轉街市,麥包更自掏荷包貼錢叫賣燒味,大受歡迎。麥包透露早在一星期前已到此區派傳單為活動預告,笑言相當成功,而麥包本身亦有投資茶餐廳,講到他今度頻頻做「蝕本生意」,他笑言:「又唔係咁講,都係一項宣傳費嚟啫!」

而阿滕獲不少街坊讚真人靚過上鏡,她笑言自己亦有幫襯,花費近百元買墨魚丸。講到早前被拍到肚凸凸出巡,老公朱建昆貼心攙扶她似有喜,阿滕即搞笑說:「你哋仲唔快啲扶住我?」身旁的美儀即反問:「吓?冇咗?」被麥包取笑大吉利是。

阿滕又解釋說:「影到嘅係一個多月前,拍《愛.回家之開心速遞》同袁文傑一齊整親,當時傷到腰,所以老公先扶實我慢慢行啫!整親之後唔敢講,驚影響劇組,估唔到文傑咁傻自己講咗出嚟,佢已經答應咗要補償!」三人又笑指要好好計劃要袁文傑好好補償,問是否要他上節目遊街市示眾?阿滕笑言:「我哋下一個故事靠晒佢!要還㗎!要大懲罰!」問阿滕是否有計劃造人?身旁的麥包則搶答說:「未必有計劃,但可以有驚喜!」阿滕則苦笑指會考慮多添契仔契女。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!