掃呢頁CODE去手機

2017年10月11日 星期三

做人有底線!胡定欣發長文:評論帶傷害性 __,定欣,胡定欣,

胡定欣突然有感,發長文抒發心情!藝人胡定欣多年來默默耕耘,由當初嘅小妹妹變配角,再成為今日嘅視后,一手一腳靠自己努力成就今天的我,成績有目共睹,不過人 ...


胡定欣突然有感,發長文抒發心情!


藝人胡定欣多年來默默耕耘,由當初嘅小妹妹變配角,再成為今日嘅視后,一手一腳靠自己努力成就今天的我,成績有目共睹,不過人愈紅受到嘅批評就可能愈多!

佢今日凌晨就喺Instagram發長文宣洩,坦言自己係公眾人物做每件事都會受到公開評論,不過真係要「每一件事」都要被評論?佢話:「怎樣看得透徹…理解…接受…包容,總會有底線!」又覺得冇人100%清楚佢份人,點解要嘥時間去作不必要嘅公開評論,而評論係帶傷害性:「不斷傷害人,你們生活愉快嗎?」

最後佢話:「我真想講呢個世界真係真係真係好大…望遠啲呀!……真的支持我,支持我的工作,祝我生活愉快,足夠!」唔少網民都留言力撐佢,叫佢加油:「你已經好好,你唔需要為任何人改變,做自己做開心,加油!」

長文如下:

「我喜歡去旅行,放眼看世界,因為地球真係有好多好靚好值得我地(哋)欣賞的地方。 每次當我旅行見到外面的天空好大,可以望到好遠的時候,就會自然感覺呢個世界真係好大,人類真係好渺小,自己仲渺小,所以我只要好好活在當下,開開心心,努力工作,做好自己,做自己想做的事。無關痛癢的事就由他去。

有些事情沒有說明,唔代表真係無(冇)感受。當然明白身為公眾人物,做每件事都會受到公開評論,我亦控制唔到評論。但係真的要『徹底地』『每一件事』嗎?

怎樣看得透徹…理解…接受…包容,總會有底線!

我相信無(冇)任何人會100%清楚我自己,因為連我都唔完全清楚自己。試問一個無(冇)接觸過你,又無(冇)同你生活過,又咩都唔知的人,何必要浪費咁多時間去評論同自己無關痛癢而單方面自己一廂情願認為係咁既(嘅)事,去作不必要的公開評論,而評論係帶傷害性。不斷傷害人,你們生活愉快嗎?

我表達能力好差。但我真想講呢個世界真係真係真係好大…望遠d(啲)呀!處理好自己的事,過好自己生活,已經好足夠!

真的!真的支持我,支持我的工作,祝我生活愉快,足夠!!~

感謝!❤️」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!