網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年10月27日 星期五

演飛機哥爆紅 張景淳「瞓醒」唔再迷失 __,張景淳,

試過事業停滯,仲迷失咗一段時間。張景淳在《使徒行者2》中飾演「飛機哥」,獲不少網友大讚有戲味,受到觀眾留意,景淳開心之餘自爆拍此劇時為求效果逼真,打戲 ...


試過事業停滯,仲迷失咗一段時間。


張景淳在《使徒行者2》中飾演「飛機哥」,獲不少網友大讚有戲味,受到觀眾留意,景淳開心之餘自爆拍此劇時為求效果逼真,打戲都親身上陣,搞到周身傷,但現時看來一切都十分值得。

周身傷都值得

景淳說:「雖然高難度嘅動作戲份就替身拍,但我平時親身上陣重複做某啲動作,就整傷咗脊骨,其中一節歪咗同凸咗出嚟,初時我唔知,之後一日比一日痛,我問咗林偉,原來佢都有試過,就介紹跌打畀我,睇咗個幾月好番九成。而另一場廚房打戲,又係畀林偉批㬹批到流鼻血,好彩武指話Good Take,所以都好值得!」

勤運動添動力

今次景淳憑「飛機哥」添人氣,但他曾經試過「希望愈大,失望愈大」,並迷失了一段時間:「之前事業停頓咗,再加上有唔開心嘅時候,我有年幾除咗返工,就係返屋企瞓覺,出去玩同食飯比較少,一唔開心就瞓。之後我拍《使徒》發覺唔可以咁,最終個人醒咗!」現時生活充實,一有時間他便去做運動,即使深夜也沒有阻擋其決心,因覺得有動力十分重要。

髮型:LA BIOSTHETIQUE Central-Jerry Fong

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!