網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年10月21日 星期六

C AllStar:楊千嬅驚爆出年退休:人生有唔同階段 __,C AllStar,楊千嬅,千嬅,

千嬅親口話出年可能會退休。CAllStar於紅館舉行首場演唱會,螢幕播出四子大放笑彈的訪問片段,On仔叫隊員在單飛後切忌已讀不回:「仲要畀我發現你在線 ...


千嬅親口話出年可能會退休。


C AllStar於紅館舉行首場演唱會,螢幕播出四子大放笑彈的訪問片段,On仔叫隊員在單飛後切忌已讀不回:「仲要畀我發現你在線上,我會煩到你哋覆我為止,煩過女朋友!」釗峰笑Jase身上的毛髮可以修飾一對手,還叫全場大叫一聲「毛毛」。King同樣以Jase為攻擊對象,笑言想看對方教煮食多過唱歌。Jase就大搞爛Gag:「如果嘢食好鹹,就擺低10分鐘,因為時間可以沖淡一切。」令全場爆笑!之後四子與香港合唱新力量唱出陳小春的《犯賤》。

嘉賓楊千嬅身穿黃色長裙出場,與四子合唱《最後的歌》,期間千嬅似乎忘了輪到自己唱,釗峰即時執生。四子與千嬅擁抱,釗峰即笑言不要弄污千嬅的衣服和化妝,又讚她的打扮像Cinderella。千嬅問他們是否於個唱後分體?他們表示是休團,還搞笑唱「休團從來不易」。千嬅問:「你哋唔會到我退休都未出番嚟啩?」四子說千嬅不會退休,千嬅卻表示可能下年就退,認為人生有不同階段要發掘和珍惜:「希望唔會第一次做你哋嘉賓就變成最後一次,希望你哋繼續有好嘅作品,唔好等咁耐,希望大家支持。」C AllStar回應說:「你一日唔退休,我哋一日都繼續唱!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!