網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年11月19日 星期日

花弗陳欣健:只求佢有5秒清醒 __,陳欣健,

陳欣健與太太尤情結婚逾40年,他自認是個不合格的丈夫。
花弗陳欣健:只求佢有5秒清醒年過七旬依然風流瀟灑的陳欣健,雖然家有結婚40載的明星髮妻尤情,但多年來身邊的女伴氹氹轉多達27位,左擁右抱平常不過,近年 ...


花弗陳欣健:只求佢有5秒清醒

年過七旬依然風流瀟灑的陳欣健,雖然家有結婚40載的明星髮妻尤情,但多年來身邊的女伴氹氹轉多達27位,左擁右抱平常不過,近年修心養性的他承認對太太唔住,對大女兒亦有愧疚,更自爆初戀女友因他而被迫墮胎,畢生欠下「女人債」!

「娛圈奇人」陳欣健(Philip)縱橫圈中40幾年,曾經當過主持、演員、導演、編劇、製片、電影策劃、娛樂公司管理層等等,他下月更會舉行「處男騷」。今年72歲的Philip,其太太尤情是60年代邵氏女星,曾演出過電影《三笑》、《相思河畔》等,夫婦育有兩個女兒,雖然結婚多年,但Philip老當益壯,人老心不老,身邊女伴氹氹轉,其好友甘國亮更爆他女友多達27位,而Philip亦直認多紅顏知己!兩年前深宵更被本報捕獲一拖二夜蒲,而他亦直認對不起太太!

謝太太包容 懂珍惜

近日憑網劇《反黑》熱爆互聯網的Philip,接受車淑梅主持的電台節目《舊日的足跡》訪問,他罕有地親揭與太太的關係,以及對女兒心存愧疚。在多姿多采的娛樂圈,Philip的緋聞從未間斷,被問到與太太的關係有否受影響?他說:「43年嘅婚姻,我成日唔喺屋企又好多緋聞,太太一定唔開心。我多謝佢嘅容忍,佢亦知道我珍惜屋企。」

陳欣健直認愧對妻子尤情(右)及兩個女兒陳早茵(右二)、陳早怡(左二)。
  • 陳欣健直認愧對妻子尤情(右)及兩個女兒陳早茵(右二)、陳早怡(左二)。
陳欣健在娛樂圈打滾多年,堪稱傳奇人物。
  • 陳欣健在娛樂圈打滾多年,堪稱傳奇人物。
尤情
  • 尤情

Philip首次披露太太尤情近年有輕微腦退化症,猶如活在虛幻世界,他說︰「依家我會減少啲出街,陪佢睇卡通片,佢好似錄音機咁,同一個問題問上100次,但我都會笑住咁答佢,算係苦中作樂,但求佢有5秒嘅清醒微笑,我都會好開心!」他承認自己一輩子都對不起太太,自言:「雖然我唔係一個合格嘅丈夫,但確係一個盡責嘅丈夫。」

生性風流的陳欣健,被拍得一拖二夜蒲。
  • 生性風流的陳欣健,被拍得一拖二夜蒲。
陳欣健接受車淑梅的訪問。
  • 陳欣健接受車淑梅的訪問。

棒打鴛鴦成為烙印

除了愧對妻女,Philip也難忘初戀女友為他帶來的傷痛,未入娛樂圈前他當過差,當年任職警隊,並於短時間內晉升為最年輕的警司,惜戀情受阻,苦情得像當年粵語片的劇情,他自爆:「初戀情人當時懷有我嘅骨肉,但遭對方嘅母親反對,最後仲逼佢打掉孩子同我分手。」這段陳年往事,亦成為Philip一生烙印!

文:音樂組






鍾意就快D Share啦!