網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年11月19日 星期日

【閨蜜睡房】莊思明無心插柳拎港姐季軍 __,莊思明,思明,港姐,

莊思明向Kiwi大爆當年參選港姐內情!東網巨星節目「海馬牌床褥特約」《閨蜜睡房》,每逢星期五、六、日更新一集,莊思明(Lisa)在今集向主持李惠儀(K ...


莊思明向Kiwi大爆當年參選港姐內情!


東網巨星節目「海馬牌床褥特約」《閨蜜睡房》,每逢星期五、六、日更新一集,莊思明(Lisa)在今集向主持李惠儀(Kiwi)大爆當年參選港姐內情,原來是媽媽一手策劃,莊思敏取表格、莊思華假冒簽名,自己是「被安排」參選,當時勁嬲媽媽自把自為,先斬後奏!

Lisa與楊明出雙入對,但話兩人並非同居,更分享自己鍾意摸住、攬住瞓的寶物,究竟是何方神聖?想知答案,就要記得睇實東網巨星《閨蜜睡房》!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!