網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年11月19日 星期日

受限奶令影響!薛家燕台慶要封胸 __,家燕,薛家燕,

大家今晚冇好嘢睇!藝人薛家燕出席《萬千星輝賀台慶》拜神儀式,身穿黃色戰衫的薛家燕指知道今晚的台慶大獎價值100萬,笑指自己二十年前曾贏過百幾二百萬,希 ...


大家今晚冇好嘢睇!


藝人薛家燕出席《萬千星輝賀台慶》拜神儀式,身穿黃色戰衫的薛家燕指知道今晚的台慶大獎價值100萬,笑指自己二十年前曾贏過百幾二百萬,希望今晚能奪大獎,她笑指:「你哋都知黃色旺我㗎嘛,不過開場跳舞要着紅色、綠色,着唔到黃色,所以依家着啦,希望今晚得獎!」

想要獎金還是獎品?薛家燕笑指獎金最實際,一向不介意騷身材的她,謂收到「限奶令」的訊息,故戰衣不能太性感,記者指是觀眾損失時,她笑謂:「哎呀!沒辦法啦,我都唔想暴露架,只係歐洲興呢啲款,我都臨時換衫!(封上頸?)封一半啦,費事要係電視上面加塊布!」談到有網友指她是最受「限奶令」影響,她則笑指:「唔會啦,比起其他人我唔算啲咩,我只係肥,比較珠圓玉潤!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!