網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年11月13日 星期一

陳凱琳撇甩鄭嘉穎 豪請全家日本旅行 __,凱琳,鄭嘉穎,嘉穎,陳凱琳,

孝順女搵到錢不忘請屋企人去旅行!前港姐冠軍陳凱琳(Grace)近日趁不用開工,做孝順女與父母及胞弟到日本大阪、京都旅行,她直言入行後都未試過家庭旅行, ...


孝順女搵到錢不忘請屋企人去旅行!


前港姐冠軍陳凱琳(Grace)近日趁不用開工,做孝順女與父母及胞弟到日本大阪、京都旅行,她直言入行後都未試過家庭旅行,很開心可一享天倫樂,不過男友鄭嘉穎因工作未有同行。

Grace表示今次沒有跟團,到達當地仍未想好去哪處食飯,一於隨心而行,她說:「好耐冇一家人旅行,今次係我哋自己Plan行程,好在細佬睇Google Map好叻,我哋喺心齋橋嗰邊住,晚上都未決定食咩,見到多人排隊食天婦羅就跟住排,都食得好滋味!第二日我同細佬去環球片場玩,父母就自己行街,夜晚再Join番。呢個Trip唔算好長,但好開心,好珍惜同家人一齊嘅時間,又回味番細個一齊嘅時光。(係咪你負責畀錢?)我負責酒店、機票,去到就爹哋請食嘢。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!