掃呢頁CODE去手機

2017年12月14日 星期四

不丹旅行做「影」后!阿田詩詠少女味濃 __,阿田,唐詩詠,詩詠,田蕊妮,

同閨密旅行梗係開心啦!藝人田蕊妮(阿田)同唐詩詠老友鬼鬼,近日兩人仲孖住去旅行。呢日阿田喺社交網上載多張相片,仲透露去咗世界上最快樂嘅國家不丹旅行,阿 ...


同閨密旅行梗係開心藝人田蕊妮(阿田)同唐詩詠老友鬼鬼,近日兩人仲孖住去旅行。呢日阿田喺社交網上載多張相片,仲透露去咗世界上最快樂嘅國家不丹旅行,阿 ...


同閨密旅行梗係開心


藝人田蕊妮(阿田)同唐詩詠老友鬼鬼,近日兩人仲孖住去旅行。呢日阿田喺社交網上載多張相片,仲透露去咗世界上最快樂嘅國家不丹旅行,阿田留言話:「不丹第一日之我影吓你,你影吓我。」

見阿田同詩詠去到邊影到邊,而佢哋為對方影嘅獨照又真係幾有水準,其中一張相,詩詠就捕捉到阿田笑到見牙唔見眼個樣,睇嚟真係好快樂!而唐詩詠啲表情就比較內斂啲,偏向走文青路線,佢事後亦有喺社交網上載六張拼圖相,拼埋就係兩人嘅剪影,真係好有心思!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!