掃呢頁CODE去手機

2017年12月14日 星期四

飛甩陳可辛吳君如戴口罩孖 honey遊泰國 [壹週刊 - 1449] __,君如,陳可,陳可辛,吳君如,M1,

11歲嘅陳是知短褲騷腿,打扮開始滲出少女味。同你吟一吟飛甩陳可辛吳君如戴口罩孖honey遊泰國得陳是知一粒女嘅吳君如,除咗開工,過去十年都係湊女為樂, ...






11歲嘅陳是知短褲騷腿,打扮開始滲出少女味。

同你吟一吟

飛甩陳可辛吳君如戴口罩孖 honey遊泰國

得陳是知一粒女嘅吳君如,除咗開工,過去十年都係湊女為樂,不過佢位 honey今年已經 11歲,有自己朋友圈,君如仲話擔心囡囡開始拍拖。

今時今日,應該倒轉頭係阿媽黐住囡囡周圍去,趁孭飛套《妖妖鈴》未上畫,兩母女早排去泰國玩番轉,同行仲有一個朋友,不過就唔見老公陳可辛。香港行街唔戴口罩,反而去到曼谷 shopping就全程戴住,要靚唔怕攰,君如喺其中一個化妝專櫃,踎低睇咗廿幾分鐘。企喺隔籬嘅陳是知就飲住嘢等阿媽,間唔中又俾意見。君如話囡囡而家唔買玩具改買化妝品,貪靚呢家嘢,都係遺傳阿媽 DNA啫。





君如試完唇彩試眼影,陳是知一直喺旁邊俾意見。





君如同囡囡 shopping嘅百貨公司無乜香港人,去買嘢嘅大部分係當地人。





8月君如 52歲生日,囡囡彈結他唱生日歌,搞到佢不知幾開心。

撰文:八珍

攝影:陳亦龍、楊紫


鍾意就快D Share啦!