網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年12月26日 星期二

囝囝怕醜?杏兒一家三口紅卜卜賀聖誕 __,杏兒,胡杏兒,

睇得出杏兒個樣係真心冧!藝人胡杏兒2015年下嫁圈外老公PhilipLee(李乘德)之後生咗囝囝Brendan,生活得非常幸福,而杏兒生完B之後其實都 ...


睇得出杏兒個樣係真心冧!


藝人胡杏兒2015年下嫁圈外老公Philip Lee(李乘德)之後生咗囝囝Brendan,生活得非常幸福,而杏兒生完B之後其實都冇畀囝囝嘅正面相大家睇,就算有都係用咗Apps執咗相遮咗個樣,就連聖誕節都唔例外!

呢日杏兒就喺社交網上載咗張全家福,見到佢哋一家三口着到全紅色,頭戴聖誕帽喺聖誕樹前面影相,真係好應節。佢老公仲用強勁嘅臂彎抱到囝囝實一實,真係溫馨到爆!雖然杏兒應該唔係好想囝囝嘅正面太快曝光,但張相個感覺似係囝囝怕醜擰歪面,但都已經見到佢好可愛。杏兒就留言話:「我哋第一張聖誕家庭相,囝囝嘅聖誕Look真係好Cute!呢個係我人生中最快樂嘅聖誕!」唔少網友都紛紛留言祝佢哋聖誕快樂,仲話杏兒係個幸福人妻同人母!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!