網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年12月26日 星期二

江若琳「枕」住見未來奶奶 __,江若琳,

蕭潤邦自爆送手機冧江若琳。
江若琳「枕」住見未來奶奶歌手江若琳(Elanne)前晚參加男友蕭潤邦(Oscar)的聖誕派對,還在社交網分享與Oscar家人的合照,見她將頭「枕」在O ...


江若琳「枕」住見未來奶奶

歌手江若琳(Elanne)前晚參加男友蕭潤邦(Oscar)的聖誕派對,還在社交網分享與Oscar家人的合照,見她將頭「枕」在Oscar媽咪的膊上,可見已融入蕭家。Elanne昨日接受訪問時被問有否被叫「新抱仔」?她說:「長輩叫我Ling Ling嘅,我同佢父母都Friend,大家喺Party度玩交換禮物,我收到潤膚膏,就送咗支金箔洗面奶出去,仲收到Auntie送嘅玫瑰花。」不過,Oscar表示自己才是送花者,只是託媽咪代買,另加送一部手機。

江若琳融入蕭家,做硬新抱仔?
  • 江若琳融入蕭家,做硬新抱仔?





鍾意就快D Share啦!