掃呢頁CODE去手機

2017年12月29日 星期五

舊愛鄧健泓新婚冇邀請 龔嘉欣嘆人情難做 __,嘉欣,鄧健泓,龔嘉欣,鍾嘉欣,

龔嘉欣出席煞科宴時表示,舊愛鄧健泓婚宴沒有邀請她,令她無法把人情送上。藝人龔嘉欣、劉佩玥(Moon)和黃心穎在北角出席無綫新劇《堅離地愛堅離地》煞科宴 ...


龔嘉欣出席煞科宴時表示,舊愛鄧健泓婚宴沒有邀請她,令她無法把人情送上。


藝人龔嘉欣、劉佩玥(Moon)和黃心穎在北角出席無綫新劇《堅離地愛堅離地》煞科宴。提到有指劉佩玥開工時掛住打機被監製怒剷兼被嘉欣藐爆。劉佩玥解釋從未被嘉欣藐過:「雖然佢細過我,但經驗豐富過我好多,由《幕後玩家》開始到呢套,有需要提點時我都會好直接講出嚟,佢成熟過我好多,亦好肯照顧我。」所以覺得不和說法是無中生有。

而龔嘉欣認為如果真的空閒時間打機輕鬆一下亦絕不為過:「好正常,我仲請教佢點樣玩得勁啲,不過其實每拍一套劇唔係傳緋聞就傳不和㗎(二揀一?)我寧願傳不和,唔想又有緋聞!」提到拍檔張振朗受傷後勁怕因休息而腹肌縮水,嘉欣就指見過「朱古力」的真身之餘更笑言「好味」。

承諾結婚一定請鄧健泓

提到前男友鄧健泓今日結婚,嘉欣即指對方冇請她去飲:「我諗住做封人情,但點知佢冇請!但其實係比較少聯絡,都好祝福佢哋同恭喜佢哋。(發個短訊畀佢?)唔會喇,透過你哋幫我同佢送上恭喜。」又指自己未來結婚時一定會請對方,更會叫他不用封人情,同今日打個和。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!