掃呢頁CODE去手機

2017年12月29日 星期五

蔡思貝失魂撞車 賴自己冇後眼 __,蔡思貝,

其實~思貝都有責任,下次咪失魂!藝人蔡思貝在將軍澳電視廣播城為無綫《2017年度勁歌金曲頒獎典禮》表演項目綵排。訪問時,提到被租用的汽車撞到險仆,思貝 ...


其實~思貝都有責任,下次咪失魂!


藝人蔡思貝在將軍澳電視廣播城為無綫《2017年度勁歌金曲頒獎典禮》表演項目綵排。訪問時,提到被租用的汽車撞到險仆,思貝即謂:「我後面冇眼嘛,佢應該睇住人嚟停車,嗰一刻我真係有啲嬲,但都按捺住自己上車。」她笑言自己與車無緣,又指自己現時會盡量改搭公共交通工具,至於會否叫身邊男性朋友做「柴可夫」?她笑謂:「唔靠人啦,靠自己。」

提到明天她要在台上勁歌熱舞,問事前有否向緋聞男友麥秋成惡補舞技,她即指對方最近忙於為陳偉霆演唱會排舞,分身乏術:「我依家只怪自己,平時點解唔多啲練舞,所以之後會繼續學,為有需要時準備。(跟麥秋成學?)咁佢舞蹈學校都有其他老師,我跟其他老師學!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!