網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年12月6日 星期三

【係咪有咗?】舒淇深夜貼文稱「暫告演員生涯 」 宣佈息影? __,舒淇,

「殺青暫告演員生涯承蒙錯愛江湖再見」41歲嘅舒淇,晚上在社文網宣佈要息影??「暫告演員生涯」,仲唔係息影?網民即是議論紛紛——今午先嚟FisherMa ...




「殺青

暫告演員生涯

承蒙錯愛

江湖再見」

41歲嘅舒淇,晚上在社文網宣佈要息影??「暫告演員生涯」,仲唔係息影?

網民即是議論紛紛——今午先嚟FisherMan Lok突然報喜宣佈結婚,晚上輪到舒淇話息影,唔通真係造人成功,有咗BB?

其實舒淇同馮德倫一早都有為生小孩做準備,包括戒煙,如果能順利懷孕,舒淇會停工好好安胎,不過至今還未有好消息公佈。依家…唔通?

消息一出,嚇壞唔少fans,大家紛紛留言問發生咩事,但亦有人支持佢嘅決定,指舒淇係休息一下,係為咗未來行更長嘅路;另有人估佢有咗,仲問係小馮德倫定小舒淇。

《蘋果》馬上向舒淇求證,其經理人就話啱啱問咗舒淇,舒淇嘅解釋係「唔係退出,只係等下部片約」。亦有消息指,舒淇稍後會接拍一套大陸片,咁即係…

至於馮德倫IG就未有更新,佢最新個POST已經係五日前,影隻貓,咩都冇講。家陣佢身在愛爾蘭拍美劇,忙到冇時間陪老婆,所以舒淇依家「宣佈暫告演員生涯」之後,就會飛過去探老公喇。

咁即係點?過一兩個月咪知囉…溫馨回帶,去年底舒淇喺活動上,被問到明年嘅工作計劃,突然語出驚人「其實我一直很想退休」,隨後又解釋「暫時退,就是不演戲,但就還沒有完全決定」,還打趣說唔演戲就可以好好生小孩。當全球都以為佢想息影時,舒淇曾發文澄清:「休息跟退休是兩回事兒。」

總之一班愛佢嘅影迷就快俾舒淇語出驚人嚇到有心臟病喇!


鍾意就快D Share啦!