掃呢頁CODE去手機

2018年1月11日 星期四

有肉地有曲線!簡幗儀做運動唔求減磅 __,簡幗儀,

簡幗儀就覺得女人有曲先靚!網上人氣甚高的設計師簡幗儀(Lilian)有樣有身材又有學歷,她不時示範個人設計服裝,更曾分享內衣照,Big爆身材睇到大家嘩 ...


簡幗儀就覺得女人有曲先靚!


網上人氣甚高的設計師簡幗儀(Lilian)有樣有身材又有學歷,她不時示範個人設計服裝,更曾分享內衣照,Big爆身材睇到大家嘩嘩聲!早前她推出寫真感覺愈來愈性感,她笑言可能人變大,女人味自然有所增長。講到一直被視為「有肉地」,Lilian笑言近年開始做運動,但沒有刻意減磅,認為女生有曲線才好看。

工作忙爆的Lilian私下零脾氣,她認為發嬲浪費時間,寧願做有建設性的事,早前她在書中有教讀者控制情緒:「人嘅生活總會遇到挫折,但要識調節心理,先可以更專注做喜歡嘅事,我試過有次趕批衫,個廠到最後一星期先話未做,我哋呆咗,但都冇鬧人,寧願把握時間自己趕工。(拍拖都係咁理性?)都會嗲,喜歡有男士依靠嘅感覺。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!