網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年2月13日 星期二

保愛苗!唐文龍認同黃文意係好朋友 __,黃文意,唐文龍,

唐文龍話自己仲係單身冇女朋友喎!(資料圖片)近排工作多多、人氣急升的藝人唐文龍,與相差23年的無綫36D咪神黃文意(Mandy)撐枱腳,二人更齊齊蜜遊 ...


唐文龍話自己仲係單身冇女朋友喎!(資料圖片)


近排工作多多、人氣急升的藝人唐文龍,與相差23年的無綫36D咪神黃文意(Mandy)撐枱腳,二人更齊齊蜜遊大嶼山,跟唐文龍慶祝生日,不過,唐文龍似乎相當保護這段「情」,他接受東網訪問時,指自己現時是單身,與黃文意是「好朋友」關係。唉......又係「好朋友」,家陣唔興㗎嘞!唐文龍謂:「我同Mandy係好朋友,冇乜嘢嘅!好朋友出吓街、去吓大嶼山,食吓飯都係正常嘢!多謝大家關心。」問到情人節會否同「好朋友」Mandy約會,畀啲表示時,唐文龍即笑謂:「現階段同佢係好朋友,好朋友未必一定要發展嘅,聽日情人節我都係一個人過,我打算做吓運動、練吓體能同打吓功夫咁,我依家係單身嘅,聽日情人節我都係單身嘅!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!