網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年2月13日 星期二

劉溫馨年廿八洗白白 出浴旺狗年桃花 __,劉溫馨,

索呀!無綫小花劉溫馨依照中國人傳統,實行「年廿八洗邋遢」。被滿滿的番梘泡包圍,溫馨「出浴」之餘童心未泯,一時興起大玩吹泡。談到「洗邋遢」,佢笑謂﹕「每 ...


索呀!


無綫小花劉溫馨依照中國人傳統,實行「年廿八洗邋遢」。被滿滿的番梘泡包圍,溫馨「出浴」之餘童心未泯,一時興起大玩吹泡。談到「洗邋遢」,佢笑謂﹕「每到農曆新年,我都一定會將屋企執得好乾淨,加上今年我睇咗本書講人生嘅斷、捨、離,我即刻將好多身外物捐晒出去。有個朋友幾年冇上過我屋企,佢最近上嚟第一句話就講﹕『嘩﹗好乾淨同空曠呀。』」

溫馨返港發展後一直要自己照顧自己,事關所有家人都已移居日本,故此這個農曆年,她亦會「移船就磡」團年﹕「會返日本幾日。(喺日本過新年有乜特別?)日本人比較重視新曆新年,所以我返去都只會同家人圍埋一齊睇吓電視、食吓餃子咁。好彩我喺親戚當中年紀比較細,所以成日收到大利是過肥年﹗」

談到狗年的新年願望,事業心重的溫馨笑言希望有多多桃花﹕「桃花代表人緣,做得呢行梗係想愈多愈好啦。我生肖屬馬,屋企人話畀我知狗年我應該會幾好運嘅,我就希望能夠接多啲好劇本、拍多啲有得發揮嘅電視劇啦。其實雞年我拍咗王晶嘅《荷里活有個大老千》,戲裏面我份演年青版薛家燕,我覺得個角色有喜感之餘亦好有發揮,係一部我好期待快啲畀觀眾睇到嘅劇。」

場地提供﹕beaustyle@佐敦

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!