網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年2月6日 星期二

鄧以婷晒事業線開餐 網民:見到都飽! __,鄧以婷,

鄧以婷咁Fit係有原因嘅!無綫節目《3日2夜》一向盛產靚女,其中鄧以婷(Irina)更加因為開始拍劇同多咗節目,亮相機會多咗,自然成為網民人肉搜尋嘅對 ...


鄧以婷咁Fit係有原因嘅!


無綫節目《3日2夜》一向盛產靚女,其中鄧以婷(Irina)更加因為開始拍劇同多咗節目,亮相機會多咗,自然成為網民人肉搜尋嘅對象!Irina亦都好大方,不時喺自己嘅社交網同大家分享生活嘅一舉一動,當中更有啲相大騷Fit爆身材同Big爆上圍!

而保持自己喺最好嘅狀態其實少啲意志力同努力都唔得!呢次Irina就喺ig透露自己Keep Fit嘅秘訣,就係做運動!見佢着Sport Bra大晒胸器同小蠻腰,仲要見到若隱若現嘅腹肌,一班粉絲睇到都話好葡萄!另外佢仲Post咗張開餐相,仲要佢面前勁多嘢食,令人好懷疑究竟佢點解可以咁Fit,佢就留意話:「小食多餐,七分飽,每餐記住就不怕胖了。」睇嚟呢招真係Work。不過大部分網民都畀佢深長嘅事業線吸引住,仲話如果坐喺佢對面,唔使食嘢都飽呀!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!