網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年2月9日 星期五

趣聞:【奇聞】會長球員爆HeHe床照!內情劇力萬鈞 __,HeHe,男同性戀,

世事無奇不有,不過近日南美球壇就爆出一套劇力萬鈞嘅「HeHe鬧劇」,就堪稱係千古奇聞!南美各大媒體報道,最近網上流出一張「HeHe」床照,相中主角係巴 ...




世事無奇不有,不過近日南美球壇就爆出一套劇力萬鈞嘅「HeHe鬧劇」,就堪稱係千古奇聞!南美各大媒體報道,最近網上流出一張「HeHe」床照,相中主角係巴拉圭乙組球會盧比奧嘅會長干沙利斯同球員卡巴尼路,2人喺相入面一絲不掛咁攬住,激情畫面震撼球壇!

呢張床照嘅背後更隱藏超複雜案情,相片曝光後,干沙利斯即喺Facebook拍片澄清:「我好真誠咁講,佢(卡巴尼路)同我已經一齊咗2年,佢係我生命中一個好特別嘅人,簡單啲講卡巴尼路係我嘅戀人,同我一齊嗰陣佢揸盡各種靚車......直到一個癲女人出現,佢威脅我要放卡巴尼路轉會,站喺球會利益立場,我一定唔會同意。」干沙利斯愈講愈激動,爆晒粗咁鬧卡巴尼路係「騙子、豬、屎X鬼、狗賊」。

干沙利斯所講嘅「癲女人」,就係卡巴尼路嘅新經理人奧辛娜,2人事後齊齊接受電台訪問,又爆出另一個版本故事,26歲嘅卡巴尼路自爆被逼同會長發生性行為:「干沙利斯同我講佢係企業家,手上有大把球員,佢可以幫我實現出國踢波嘅夢想,又話會畀屋我住...我講出嚟,係唔想再有年輕球員經歷我嘅情況。」奧辛娜亦話:「佢哋從來都唔係戀人,因為卡巴尼路係被逼同干沙利斯發生關係!」

奧辛娜最後仲透露,當佢哋話要向干沙利斯採取法律行動,干沙利斯就威脅會摧毀卡巴尼路嘅職業生涯,奧辛娜回應:「呢個威脅係冇用,因為卡巴尼路覺得好疲倦,佢已經計劃掛靴,又或者踢多2年就退休。」奧辛娜自稱事件曝光後,曾有3個持槍神秘人喺佢屋企外出現,好在最後被警察趕走。

即上英超刨績王:http://win.on.cc/epl 

東網體育FB同你追實體壇每個精彩時刻!

http://bit.ly/2ecTF2A 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!