掃呢頁CODE去手機

2018年2月8日 星期四

Kay質疑流感針成效 孫慧雪:我會幫BB打 __,Kay,孫慧雪,謝安琪,

雪雪居然喺銅鑼灣街頭派香蕉?藝人孫慧雪(雪雪)在銅鑼灣街頭派香蕉呼籲關注精神健康,自言精神壓力大的雪雪受訪時透露:「尋日帶咗BB出去打防疫針,返到屋企 ...


雪雪居然喺銅鑼灣街頭派香蕉?


藝人孫慧雪(雪雪)在銅鑼灣街頭派香蕉呼籲關注精神健康,自言精神壓力大的雪雪受訪時透露:「尋日帶咗BB出去打防疫針,返到屋企BB就鼻塞,擔心到5點先至瞓得着,所以都幾大壓力,驚自己有啲咩做得唔好,其實如果唔係為咗打防疫針都會選擇閉關、唔帶BB出街。」

有疫苗就會幫BB打

孫慧雪表示沒有為BB打流感針,因流感疫苗市面已斷貨。講到謝安琪(Kay)質疑疫苗成效的聲帶流出引起爭議,她說:「冇睇報道,不過每個人都有唔同嘅睇法,都有朋友叫我唔好幫BB打防疫針、唔好食藥。每個媽媽都有自己嘅方法,阿Kay一定有佢自己嘅觀點同立場,我自己就選擇如果有疫苗就會幫BB打,因為都擔心如果冇打,可能會容易啲有流感。」

未打算生多個

講到有指孫慧雪產後半年還未減磅,她笑說:「我見到報道,依家乜都有壓力,體重都有壓力。其實生完之後就140磅,之後已經瘦咗,依家大概130磅,希望減多20磅。暫時都唔會生BB住,因為再多啲脂肪就好大鑊。」

BB開始講嘢

孫慧雪的BB現時六個月大,開始學爬及講BB話,她笑說:「佢識得同我講『I Love You』!我好肯定冇聽錯,爸爸都扮讓我,叫我教佢講『媽媽』,但其實爸爸心裏面係想佢叫『爸爸』。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!