網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月2日 星期五

【做人有底線...】被邀做陳偉霆阿媽 52歲曾華倩 ﹕接受唔到 __,華倩,陳偉霆,曾華倩,

那些年無綫「五虎」湯鎮業同「九龍女」曾華倩,噚晚喺大埔亞視碰頭啦,阿湯接受華倩、朱慧敏同樂瞳主持節目《今晚見》訪問,阿湯就笑曾經同梁朝偉三合三離嘅華倩 ...




那些年無綫「五虎」湯鎮業同「九龍女」曾華倩,噚晚喺大埔亞視碰頭啦,阿湯接受華倩、朱慧敏同樂瞳主持節目《今晚見》訪問,阿湯就笑曾經同梁朝偉三合三離嘅華倩,佢話:「因為華倩搵唔到梁朝偉、劉德華先搵我嚟,因為我好好人。」華倩即爆阿湯花名「女人湯丸」還擊:「唔係呀,唔好聽佢講,不過佢都好好人,佢o依家喺大陸好忙,專登返香港接受訪問,平時佢口不對心,但對人好好,所以有別號叫女人湯丸,我喺節目搓吓佢,睇吓佢有乜講。」

問到兩人係咪經常聯絡?華倩話:「耐唔耐都有聯絡,早幾年佢喺廣州做製作,搵我幫手做親子節目。」阿湯笑指今次係還人情:「所以今次幫番佢,人情一定要還,嗰時我哋做親子節目算係先河,o依家內地已經做到好厲害,節目搵錢搵得好犀利。」問華倩係咪想返大陸演出?阿湯推波助瀾話:「我睇得出佢都啱,o依家仔大咗,心態都唔同。」華倩承認目前狀態幾好:「想拍就拍,唔想拍就唔拍,舒服好多,覺得國內製作超越香港好多,都想見識下。」

阿湯冇再做製作,現時主要做幕前,原來59歲嘅阿湯已經要扮演爺爺角色:「可能三、四十歲叫你做爹地,六、七十歲叫你做老爺,所以自己喺大陸好多角色都做老爺。」52歲華倩即有感而發:「之前內地有角色叫我做媽咪,做媽咪冇問題,但製作單位話個仔係陳偉霆(32歲),自己諗吓覺得有啲接受唔到,因為陳偉霆只係二仔,仲有個大仔喎!」

當製作單位想傾酬勞時,華倩落閘婉拒:「我話唔好講錢住,自己真係唔好意思,因為諗到個畫面,說服唔到自己,但私底下嗰句,係唔想俾錢動搖自己睇法,哈哈!。」阿湯慨嘆大陸演員實在太多:「可能你唔做,就好多人做,如果演80歲角色,搵80歲嘅人做,萬一佢身體有乜唔舒服,可能會影響進度,所以佢哋慣咗60歲演80歲,40歲演60歲,將年齡層演大咗啲。」



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

(左圖攝影﹕馬建華/右圖﹕ig圖片) 曾華倩爆湯鎮業係女人湯丸。
曾華倩邀請湯鎮業上亞視《今晚見》節目。

鍾意就快D Share啦!