網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月2日 星期五

同何遠恆傾婚事變分手 李彩華失戀爆喊 我遇到最好嘅男人! __,李彩華,

李彩華
同何遠恆傾婚事變分手李彩華失戀爆喊我遇到最好嘅男人!感情路上曾多次觸礁的藝人李彩華,自與「新五虎」何遠恆拍拖後,人前人後表現恩愛。曾揚言今年隨時閃婚兼 ...


同何遠恆傾婚事變分手 李彩華失戀爆喊 我遇到最好嘅男人!

感情路上曾多次觸礁的藝人李彩華,自與「新五虎」何遠恆拍拖後,人前人後表現恩愛。曾揚言今年隨時閃婚兼趕生B的她,昨日驚爆早於上個月已分手!聯絡上身在美國洛杉磯治情傷的李彩華,她哭着承認「分」訊,但不涉第三者,回顧三年情,她不禁爆喊說:「佢係我遇到最好嘅一個男人,奈何大家已走到盡頭。」

16歲入行、近年主力北上發展事業的34歲藝人李彩華,與90年代被無綫力捧的「新五虎」成員之一何遠恆拍拖以來感情穩定,去年11月,李彩華更獲男友安排神秘生日派對慶祝34歲生日。一直希望組織家庭生小朋友的她,更曾揚言不排除2018年閃婚,以趕在35歲前生BB,展開人生新一頁。

可惜話口未完,二人走到談婚論嫁階段之際,臨門一腳卻因婚姻理念和步伐未達到共識,2月時分手收場。飽受情傷的李彩華仍未能放下分手一事,心情未能平復,近日她飛到美國洛杉磯登台。聯絡上身在當地的李彩華,問到分手一事她隨即爆喊,過了一會才平復的說:「上個月已經分咗手,我初時以為時間可以治療傷痛,以為會冇事。點知過咗一段時間個心都係好痛,所以去咗洛杉磯散心,但係一諗起呢三年情,都忍唔住喊,覺得好可惜。」

李彩華與何遠恆計劃結婚之際,爆出分手消息,無奈未能共同走下去。
  • 李彩華與何遠恆計劃結婚之際,爆出分手消息,無奈未能共同走下去。
李彩華分手後心情仍未平復,現正身在美國散心。
  • 李彩華分手後心情仍未平復,現正身在美國散心。
  • 放大圖片

冷靜傾過好多次

問到如此相愛為何選擇分手這條路,她無奈地哭着說:「其實想低調啲,冇諗過要公開(分手)。近一年大家都有傾過可以點再走落去,但冇辦法,大家好冷靜咁傾過好多次,但最終步伐唔同,婚姻理念都達唔到共識,唔能夠一致,所以惟有忍痛分手。」她坦言每次回想這段情都會觸動痛處落淚,雖已分開,但二人仍保持好友關係。提到舊愛,最令她感動的莫過於分手時對方的一席話,令她銘記於心:「佢係一個好人,有好多優點,分手時佢仲同我講,無論以後點樣都會當我係一家人,會繼續關心我。佢係我遇到最好嘅男人,奈何大家已走到盡頭。」

不涉及第三者

原本計劃共諧連理,但結果分道揚鑣,身邊好友無不感到愕然,李彩華強調:「大家係和平分手,雙方都冇第三者。依家只係希望可以畀多啲空間我哋,大家都需要時間Recover(康復)。」

文:專案組






鍾意就快D Share啦!