網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月2日 星期五

鄭欣宜:香閨首曝光!欣宜拉隊開P屋企變無掩雞籠 __,欣宜,鄭欣宜,

欣宜香閨首公開呀!歌手鄭欣宜(Joyce)今年4月將在紅館舉行兩場演唱會,今次是她首度踏上紅館舞台,Joyce特別做了首新歌《鄭家詠》,新歌意思就是同 ...


欣宜香閨首公開呀!


歌手鄭欣宜(Joyce)今年4月將在紅館舉行兩場演唱會,今次是她首度踏上紅館舞台,Joyce特別做了首新歌《鄭家詠》,新歌意思就是同事、朋友都會在鄭欣宜屋企唱歌、吹水,鄭家是團隊工作地方之一,又是聚會熱點,所以Joyce拍MV時,決定用朋友gathering的住家feel做主題,並請來圈中十位老友包括許廷鏗、陳慧敏、彭秀慧、林欣彤、JW、鍾舒漫、鍾舒祺、鄧小巧、王嘉儀及監製何山拉隊去鄭家拍攝。

各自各精彩

Joyce的香閨在新MV中首次曝光,其客廳五臟俱全,齊晒麻雀枱、遊戲機、仲有Joyce最喜愛的蛋黃哥公仔。十位朋友在Joyce家如無掩雞籠,打邊爐、打機、自拍、打波、睇電視,三隻狗狗包括Joyce的約瑟Professor、貴婦Piper及白色狗狗Biru則屬何山寵物;而Joyce在睡房錄歌時,Biru竟然毫不客氣瞓床聽Joyce唱歌。

「麻雀枱一定要入鏡」

由陳慧敏作曲、並聯同梁柏堅填詞的《鄭家詠》,節奏輕快,歌詞貼地抵死,自由奔放,仲形容朋友是mean精,Joyce就說:「我哋嘅團隊都工作繁忙、好有壓力,大家好認真做嘢係應該,但我覺得工作都可以好愉快,所以有時開會就話不如嚟我屋企啦,我哋煮啲家常便飯,飲碗湯,大家感覺都會開心啲;同埋我身邊啲朋友成日會嚟我屋企,我間屋就好似MV咁,呢邊有人打緊牌、打緊機,嗰邊又有人打緊邊爐,永遠都係好嘈、好熱鬧,我係好鍾意呢種感覺,所以首歌嘅副歌歌詞係:『我屋企係你屋企』,咁就不如嚟我屋企拍 MV,同埋錄音都係我間睡房錄。」Joyce笑說:「麻雀枱一定要入鏡,因為它太有親切感,而今次她還出動小學雞Ukulele,首次全曲自彈自唱。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!