掃呢頁CODE去手機

2018年3月21日 星期三

王敏奕爆男友曾國祥係學校小霸王 __,王敏奕,曾國祥,

曾國祥正籌備一套關於校園欺凌電影,女友王敏奕梗係支持啦!藝人曾國祥與女友王敏奕出席品牌慈善活動,曾國祥透露正在籌備一套關於校園欺凌電影,下月底會到重慶 ...


曾國祥正籌備一套關於校園欺凌電影,女友王敏奕梗係支持藝人曾國祥與女友王敏奕出席品牌慈善活動,曾國祥透露正在籌備一套關於校園欺凌電影,下月底會到重慶 ...


曾國祥正籌備一套關於校園欺凌電影,女友王敏奕梗係支持


藝人曾國祥與女友王敏奕出席品牌慈善活動,曾國祥透露正在籌備一套關於校園欺凌電影,下月底會到重慶拍攝,所以屆時要周圍飛:「覺得校園欺凌呢個問題愈來愈嚴重,想探討呢個問題。(女友有冇份拍?)冇,佢嚟探班,以內地演員為主。(係真實個案?)有訪問好多人,同學生老師溝通了解,但主要係網絡小說改編。」

問曾國祥可有試過被欺凌,女友笑指對方經常說小時候是個小霸王,他解釋:「我啲霸王係玩唧,入中學時試過畀一班人話我係女仔,嗰時未發育個樣好細個,頭髮又長,但唔算好嚴重。(有冇對你做啲咩?)摸吓頭髮,後尾大家都變好朋友。」而王敏奕表示試過在言語上被欺凌及孤立:「可能我早入行,變相少時間同啲同學聯誼,容易成為被攻擊目標。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!