掃呢頁CODE去手機

2018年3月9日 星期五

伍詠薇:姣溝富二代!伍詠薇東京睇樓:成棟買晒 __,富二代,伍詠薇,

伍詠薇去咗日本拍節目。藝人伍詠薇(伍姑娘)為奇妙電視拍攝節目《四小時生活圈》,到東京做售貨員又去睇樓,感受日本文化試着和服。期間驚覺和服店太子爺外貌有 ...


伍詠薇去咗日本拍節目。


藝人伍詠薇(伍姑娘)為奇妙電視拍攝節目《四小時生活圈》,到東京做售貨員又去睇樓,感受日本文化試着和服。期間驚覺和服店太子爺外貌有幾分似「日版關智斌」,加上店內和服價值連城,最貴的一匹布值4,800萬日元(約350萬港元),是名副其實的富二代!伍姑娘無懼嚴寒,即時脫下外套擺出一副戰鬥格,並向太子爺笑說:「我係香港嘅藤原紀香!」逗得太子爺非常開心,更公然向對方示愛:「我愛你!」

冧完太子爺,伍姑娘再出發去睇樓,她在地產經紀安排下,到了東京青山區睇貴價樓,地段就如香港中半山,但價錢就相去甚遠,青山區一個面積大約1,000呎單位,售價大約港幣1,700萬,平過香港一大截,搞到伍詠薇都心思思,之後她亦到新宿區睇中古樓,當伍姑娘知道樓齡已有48年即笑言:「層樓同我一樣咁大,但佢冇我保養得咁好,哈哈!」雖然是殘舊,但價錢吸引適合上車一族,一個323呎單位賣100萬港幣左右,於香港連一個車位都可能買不到,所以伍姑娘豪言指:「我想成棟買晒呀!用嚟租出去又好,當買個迷你倉喺東京都抵」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!