掃呢頁CODE去手機

2018年3月9日 星期五

【拍得住陳茵媺】元旦發現懷第二胎 鍾嘉欣自爆同老公「一做就有」 __,茵媺,鍾嘉欣,嘉欣,陳茵媺,

33歲嘅鍾嘉欣有望追貼陳茵媺!嘉欣囡囡Kelly剛滿18個月大,上周又公佈懷有第二胎,大家都好戥佢開心。(新聞連結:http://bit.ly/2oV ...




33歲嘅鍾嘉欣有望追貼陳茵媺!嘉欣囡囡Kelly剛滿18個月大,上周又公佈懷有第二胎,大家都好戥佢開心。(新聞連結:http://bit.ly/2oVyM0G)

身在加拿大嘅嘉欣今日喺facebook玩直播,自爆喺今年1月1日元旦日發現再度有喜,仲自爆一直有保養身體,每次都係一擊即中,佢話﹕「其實再有bb都係planning之內,餵咗Kelly飲人奶一年,等佢大少少識行識走就懷第二胎,但就冇諗過咁快,一做就中,真係一擊即有!同Kelly一樣,都係一plan就有,真係感謝上天。」

嘉欣憶述發現有BB經過,佢話﹕「記得除夕當晚,我喺大埔超級城count down,化妝師嚟到我屋企都醒唔到,因為真係好攰,又覺得自己個肚脹脹地。所以1月1日,我就搵朋友買棒棒(驗孕棒),發現真係有咗,就即刻打畀老公,好感動呀。返到溫哥華,我仲同Kelly講,雖然佢得18個月唔係太明,但我攞住佢手仔摸媽媽個肚,話有『BB』,佢就好叻咁跟住講『BB』,全家都好快樂!」嘉欣忍唔住晒囡囡嘅百厭相,話﹕「我個女cute到不得了,識好多字,好鍾意爬嚟爬去,又鍾意坐大人櫈,有時趁我唔為意,摷晒啲嘢出嚟,哈哈。」

直播中,嘉欣全程擺烏龍,將個鏡頭打側咗。佢冇特別騷個肚俾大家睇,經嘉欣冇特別騷個肚俾大家睇,經常都用衫遮住,佢直言今胎害喜情況較嚴重,試過喺街度嘔。唔少人都問嘉欣係咪退出娛樂圈,佢就叫大家唔使擔心﹕「其實我仲有兩部劇未播,其實我希望永遠唔會退休,因為鍾意做嘢,之前十幾年不斷做,希望大家都俾我take少少break,等我生完,抖陣就有機會返幕前。」佢透露4月或5月可能會回港一次。



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

鍾嘉欣今日喺fb到做直播,同大家分享懷孕嘅喜悅悅。(fb截圖) (fb截圖)
(fb截圖)
直播其間,嘉欣仲忍唔住晒囡囡嘅百厭相。(fb截圖)
(ig圖片)
鍾嘉欣全程打側咗個鏡頭。(fb截圖)

鍾意就快D Share啦!