掃呢頁CODE去手機

2018年3月9日 星期五

230磅!陳嘉佳即場磅重自嘲唔夠肥 __,陳嘉佳,細細粒,

230磅都仲唔夠肥?!福祿壽紅館開騷,阮兆祥、王祖藍和李思捷不停轉造型大玩廣告歌,思捷就秋官上身扮鄭少秋,穿上黑白色西裝唱秋官的經典廣告歌,之後細細粒 ...


230磅都仲唔夠肥?!


福祿壽紅館開騷,阮兆祥、王祖藍和李思捷不停轉造型大玩廣告歌,思捷就秋官上身扮鄭少秋,穿上黑白色西裝唱秋官的經典廣告歌,之後細細粒陳嘉佳以校服Look在台上出現磅重,以獨白笑說:「佢都唔理我,我肯定唔夠肥!」更即時磅出230磅,又扮鄭伊健的經典檸檬茶廣告。

鬥唱九十年代歌

阮兆祥更盡顯扮嘢本色,以網上大熱的日本高中生造型表演陳慧嫻的《跳舞街》,這首歌的原唱是近期人氣回升的日本女歌手荻野目洋子的作品《Dancing Hero》。

在卡拉ok環節中,李思捷以紅色西裝褸白色褲造型亮相,自言:「喺卡啦ok最鍾意唱合唱歌,所以就要同兩位拍檔鬥唱九十年代嘅歌。」思捷又說要邀請一位女觀眾上台唱歌,於是就挑選了一位坐在陳敏之旁邊的女觀眾,那位女觀眾更搞笑稱自己是小龍女,二人其後一齊合唱《相思風雨中》。跟住祥仔以白色hip hop造型上台唱rap,期間契女羅敏莊的5歲囡囡陳禛升上台同祥仔一齊rap軟硬的《廣播道fans殺人事件》。祖藍就話:「你出動埋陳禛,咁我都要出殺手鐧喇。」之後就唱出改詞版的《如果你是我苦衷》,更邀請觀眾大合唱。

齊齊扮黃凱芹

之後三子又同時扮演一個人,看誰個獲觀眾掌聲最多便贏。然後三人唱出黃凱芹歌曲《傷感的戀人》,唱到一半,真身黃凱芹在台上出現,三人笑言有同時有「四個黃凱芹」,更輪流唱出,而黃凱芹在旁聽着笑說:「我要望住佢哋聽佢哋唱畀分。」到評分時,黃凱芹說祥仔較着數因相識在童年,大家都在同一個電台做DJ,所以很清楚祥仔的神韻和動靜。祖藍即說:「我細細個聽電台就聽你啲歌。」黃凱芹笑言:「但有個電台由頭都尾都唔播我啲歌。」祥仔笑言:「所以我依家喺嗰個電台做喇。」思捷就話:「我細細個移民就聽你《傷感的戀人》。」不過,三子都未能搏到黃凱芹歡心,他謂:「你哋都冇扮到我絕招,就係『五蚊雞找畀我』,當每唱一句就伸隻手掌出嚟,五蚊五蚊加埋就幾十蚊啦,但你哋都冇扮到,所以三個都唔Pass。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!