掃呢頁CODE去手機

2018年3月19日 星期一

父女檔拍住上!陳明憙首次孖陳少琪填詞 __,陳少琪,

陳明憙話唔介意外界用「陳少琪女兒」標籤佢!歌手陳明憙(Jocelyn)接受電台訪問,問到她可曾介意外界以「陳少琪女兒」標籤她?她笑言:「唔介意,因為真 ...


陳明憙話唔介意外界用「陳少琪女兒」標籤佢!


歌手陳明憙(Jocelyn)接受電台訪問,問到她可曾介意外界以「陳少琪女兒」標籤她?她笑言:「唔介意,因為真係佢個女。」講到爸爸曾以筆名「黑海」為她填詞,她表示:「佢用筆名係因為唔想掛住佢個名。(你啲歌多係情歌,會同爸爸分享感情事?)由細到大咩都同佢分享,大部分佢都知,但佢唔會追問,佢好怕呢啲嘢,因為成屋都係女仔。」

提到她與爸爸男女想法大不同,她透露幾年前遠距離戀情分手:「我會講晒啲細節位畀爹哋聽,但佢一句說話就已講出重點,佢話因為我哋感情已由Pleasure去到Pressure,我淨係睇到好細嘅嘢,但佢就會睇到大嘅嘢。」講到新碟《影子》一曲由她首次用中文填詞,但爸爸睇完後卻笑了她幾日,之後就幫她改,並用回本名為她填詞,她表示:「但啲奇怪嘅字佢都仲有Keep番,我叫佢今次唔好再用筆名,因為係我自己第一次用中文填詞,所以想要正式嘅父女合作。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!