掃呢頁CODE去手機

2018年3月19日 星期一

聞快做爸爸 黎明急急腳快閃 __,黎明,

極速走人。天王黎明上台企在台的側邊位置,心情輕鬆的黎明全程保持住微笑,跟所有主禮嘉賓主持儀式後,黎明也跟大家齊拍手,儀式過後,黎明落台返回觀眾席,之後 ...


極速走人。


天王黎明上台企在台的側邊位置,心情輕鬆的黎明全程保持住微笑,跟所有主禮嘉賓主持儀式後,黎明也跟大家齊拍手,儀式過後,黎明落台返回觀眾席,之後大會就播出黎明為電影博覽拍攝的宣傳短片,播完後司儀隨即邀請黎明上台跟大家分享感受,黎明在台上現身不夠兩分鐘。

司儀表示黎明以行動幫大會拍攝短片,在facebook上短短時間就有80萬人次觀看,當中好多年青年畀like,問到黎明怎樣呼籲年青人加入演藝界?黎明說:「相信有好多年青人有呢個意願參加,無論幕前幕後嘅創作工作,外界唔會理你外型、學識,只要你有創意,堅持同嘗試,努力向前,演藝圈就會畀機會你哋。(點樣借助媒體宣傳?)無論傳媒、巿民見到有好嘅作品,大家都會支持,同埋娛樂博覽展示咗好多新嘢,當中都加入好多新元素,祝願香港及一年又一年再次進步。」

黎明落台後,儀式也正式結束,黎明一直帶笑站起來跟其他嘉賓握手閒聊兩句,當他與幕後人陳圖安傾談時,在場有傳媒大叫:「Leon可唔可以傾幾句?」黎明頭也不回,再有傳媒大叫:「祝你就快做爸爸!」他依然不為所動,更秒速閃身入後台走人。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!