掃呢頁CODE去手機

2018年3月19日 星期一

為挑戰新舞種 黃思迦六點後戒澱粉質 __,

Cga新MV將會有新嘗試。歌手黃思迦(Cga)最近推出全新單曲《Soulmate》,由於是唱跳歌曲,所以Cga積極排舞練習,更遠赴台灣花蓮取景拍攝MV ...


Cga新MV將會有新嘗試。


歌手黃思迦(Cga)最近推出全新單曲《Soulmate》,由於是唱跳歌曲,所以Cga積極排舞練習,更遠赴台灣花蓮取景拍攝MV,她說:「大家喺MV入面見到嘅舞種係Contemp加小小Modern Dance,但今次演出編舞方向同排舞師傾過,會偏向Urban Dance。」她又透露排舞過程中遇到的困難:「今次呢個跳舞風格對我嚟講係一個新挑戰,自己平時跳開同教開嘅舞種係Contemp或者Jazz,今次演出嘅舞蹈風格會偏向urban dance,始終唔係自己最擅長,初初都會擔心出嚟嘅效果,但係多得兩位著名排舞師Dee Sir同帶我入行嘅Cato老師,多謝佢哋嘅指導。」

為了達到最佳效果,Cga在飲食方面亦作出控制,她說:「平時都會少鹽少油小糖,六點後都唔食澱粉質,因為跳舞上面有個動作,我要半個身瞓落男dancer度,佢要將我托番起,如果我太重佢起唔到,到時就會好尷尬啦,哈哈!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!