掃呢頁CODE去手機

2018年3月19日 星期一

林俊傑帶病開騷 落台虛脫保安緊急抬走 __,林俊傑,

JJ為咗粉絲死撐到底。做歌手最怕就係遇到開騷患病呢啲情況,唔想粉絲失望死撐開騷,上到台又怕失準走音!有「行走的CD」稱號嘅林俊傑(JJ)呢日喺上海開騷 ...


JJ為咗粉絲死撐到底。


做歌手最怕就係遇到開騷患病呢啲情況,唔想粉絲失望死撐開騷,上到台又怕失準走音!有「行走的CD」稱號嘅林俊傑(JJ)呢日喺上海開騷,患上重感冒堅持上台,表演時JJ已經自爆身體情況好差,仲預告會失手走音:「很遺憾今天不是我最佳狀態...你們儘量在我走音的時侯幫我Cover一吓,破音時當沒聽到!今晚就不當行走的CD了。」頂足三粒鐘之後,一落台即虛脫要保安員緊急抬走,真係令人擔心!事後其經理人表示JJ患嚴重感冒加咽喉腫脹,好彩並唔係流感,演唱會結束後已由家人陪同下返回酒店休息,情況已無大礙,相信一班粉絲聽到佢嘅情況都安心晒!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!