掃呢頁CODE去手機

2018年3月19日 星期一

【失戀暴瘦】林峯認同吳千語五年情玩完:以後唔再講感情事 __,林峯,吳千語,千語,

38歲嘅林峯今日終於承認與24歲嘅吳千語結束5年情!林峯早前被《蘋果》踢爆與擁有34D上圍嘅大陸內衣模特兒張馨月同遊海洋公園,同行仲有林峯父母。(相關 ...




38歲嘅林峯今日終於承認與24歲嘅吳千語結束5年情!

林峯早前被《蘋果》踢爆與擁有34D上圍嘅大陸內衣模特兒張馨月同遊海洋公園,同行仲有林峯父母。(相關新聞﹕http://bit.ly/2HJd86R)林峯今日喺灣仔出席「第14屆香港影視娛樂博覽」,明顯瘦咗好多,問係咪係咪為情消瘦?佢話:「冇咁脆弱,咁耐冇見簡短講,以後唔再問。我同千語分開咗一段時間,總之……其餘嘅事俾啲空間我。」問到係咪同張馨月拍拖?佢話﹕「所有感情事唔再講,希望專注工作。」

同千語係咪再見亦是朋友都唔答得?林峯諗咗一諗話﹕「喔,唔係,Ok嘅,好和平嘅。(有共識咗由你代表講?)er…講完喇,放過我。」再被追問之前唔講係保護對方?林峯即時轉話題﹕「之後工作好充實,之前有幾年工作比較放鬆咗,但跟住會好密。沉澱之後希望工作有新突破。」對於與千語分手原因?分手幾耐?係咪同張馨月相睇等問題,林峯都係淡淡然答﹕「感情唔再講。」

但同遊海洋公園當日,林峯父母同親戚都在場,咁係咪即係相睇?林峯迴避話﹕「真係唔講架喇,你知我私人嘢都唔鍾意講,(係咪單身?)感情嘢我真係唔講,私人嘢真係唔講喇,(女仔被起底喎...)唔講喇,講多錯多,多謝你哋,(唔戥佢慘呀?)多謝大家關心我嘅工作,今年對我嚟講真係好重要,係一個工作上嘅關鍵,因為今年電影已經有3部,電視劇有一部未播,仲有兩部拍緊,跟住仲要返內地,完咗《PTU》之後先一部電影,跟住再返內地。(係咪特登安排自己做咁多嘢?)唔係唔係,係Ronnie同Leo(經理人)一向嘅作風,就係塞滿我個期,工作狂,(係咪唔拍拖住?)工作為主啦,隨緣啦OK。」

相關新聞:

【狗仔出更】熊貓海豚變紅娘?林峯聞新戀情:唔好煩我喇!

http://bit.ly/2psqmhV

【爆相爆片】父母安排相睇?林峯掟公仔o氹「翻版千語」開心

http://bit.ly/2DtK2WA

【傳分訊幾個月】千語BB失戀旅行團 約姊妹滑雪散心

http://bit.ly/2HHVFMk

【手機殼Match!】林峯新歡起底 內衣模特兒着同款外套遊勻港島

http://bit.ly/2FBqaa0

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent





(攝影:陳慧安、仇志德)
38歲嘅林峯今日終於承認與24歲嘅吳千語結束5年情。
不過林峯講咗兩句之後就一直避談感情事。

鍾意就快D Share啦!