掃呢頁CODE去手機

2018年3月22日 星期四

名人:努力造人!樂基兒恨兩年之內做媽媽 __,樂基兒,基兒,

樂基兒出席品牌活動。名模樂基兒(Gaile)出席品牌活動,她表示當時正忙於將煮食情形拍照放上社交媒體呃like,但突然接到記者打電話通知、才得知黎明的 ...


樂基兒出席品牌活動。


名模樂基兒(Gaile)出席品牌活動,她表示當時正忙於將煮食情形拍照放上社交媒體呃like,但突然接到記者打電話通知、才得知黎明的喜訊,她說:「恭喜晒Leon,都替佢開心嘅,希望BB會健康、得意。(有冇打電話或者send訊息恭喜Leon?)冇呀,唔想騷擾到人哋。(你有冇覺得好愕然?)唔會,因為每個人都有咁嘅機會。」

認同Timing好重要

樂基兒表示認識阿wing,但是並不是非常相熟,兩人在公司有見過面,自己覺得阿wing好nice。提及網上有指阿wing霸道,她說:「唔知呀。(阿wing曾經有同李治廷(Aarif)拍拖?)我喺公司見過Aarif,但係應該冇囉。」提及黎明的兩個離婚的人走在一起的言論,她直言:「我好認同timing係好重要,因為我同我老公都係咁,兩個人可以再一次fall in love,所以都好開心。」

一直有嘗試造人

問樂基兒是否準備做媽媽?她表示:「一直都有做瑜伽、運動等調理身體,同埋一直都有嘗試緊,但係我同老公成日飛,所以都係順其自然、冇乜壓力。(你有冇話想要仔定女?)冇所謂啦,最緊要BB健康。(你會唔會考慮減少工作?)有咗BB之後會考慮減少工作。(你急唔急?)我希望喺呢一、兩年之內做到媽媽啦。」提及雷頌德指黎明會是惡外父,她表示:「我唔清楚呀,但我覺得每個爹哋都會錫自己嘅仔女,所以佢應該唔惡囉。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!