掃呢頁CODE去手機

2018年3月22日 星期四

歷練多咗 林峯再演贏政重拾集體回憶 __,林峯,

人長大了,林峯再演贏政(圓圖)更有氣勢。藝人林峯出席活動,簽約古天樂經理人的他,謂今年相當充實,工作已排至2019年,今年將會有三套電影要拍,其中一部 ...


人長大了,林峯再演贏政(圓圖)更有氣勢。


藝人林峯出席活動,簽約古天樂經理人的他,謂今年相當充實,工作已排至2019年,今年將會有三套電影要拍,其中一部就是《尋秦記》,他表示後半年就會開始拍攝,談到是否同一角色?他直言是:「知道古天樂已經寫咗幾年劇本,但係最後版本仲未收到!(都係做贏政?)如果唔係嘅話觀眾冇同感。(可能做項少龍?)唔會啦,項少龍喺我心目中只有一個,要做番大家原本嘅角色,先至係集體回憶!」

他又指無綫電視劇《尋秦記》至今已相隔十七年,問有否覺得一眾演員外型有變?他表示雖然三人在工作上未有一同合作,但十多年來都有聯絡,默契更勝從前:「我就覺得我愈嚟愈正,其實當年自己都唔知喺度做乜,《尋秦記》係我第一套古裝劇,依家經過十幾年,歷練多就好啲!」當時他是一口答應拍攝的。問是否因為要拍《尋秦記》才簽約古天樂的經理人?他表示沒有關係,直言與對方已經認識多年,合作起來相當舒服,又可以做自己想做的事。

與Mc Jin有合唱新歌

談到今年另外兩套電影,一套是英皇電影《神探大戰》與劉青雲合作,另一套則是時裝戲,至於音樂方面,他表示與Mc Jin(歐陽靖)有一首合唱歌。被問可會與對方一起rap?他笑謂:「佢咁勁,我都係唱歌算啦,其他歌可能錄,但係唔會出碟!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!